CARTES AMB COR (XXVI)

Com bé sabeu, la iniciativa #reptesquecuiden que aquests dies estem liderant des de l'Ajuntament, a proposta de l'Hospital Josep Trueta, neix per facilitar la participació a la ciutat de Girona en la proposta conjunta del Departament de Salut i el Departament d'Educació de bategar junts per donar suport a les persones ingressades als nostres hospitals i al nostre increïble personal sanitari.

És per això que, aquests dies, a més de les vostres respostes als #reptesquecuiden estem rebent un munt de cartes, vídeos, fotografies, dibuixos, etc adreçades al projecte CARTES amb COR promocionat per Salut i Educació.

I perquè aquests missatges de suport, ajuda i solidaritat arribin a totes les persones ingressades i a tots els professionals que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda, aquí us els compartim:

Avui us mostrem els missatges de suport que ens han fet arribar l'Arnau i la Paquita. 

ARNAU                                                                                                                                                                         



Hola, em dic Arnau tinc tretze anys i segur que no ens coneixem . Des de l’escola ens han proposat a mi i els meus companys escriure una carta adreçada a persones que estan infectades pel coronavirus.

Vist així, sembla que sigui una obligació haver d’escriure-la, però en realitat no es així ni molt menys com ho sento.

Escric aquesta carta a una persona desconeguda, sense saber res d’ella, ni edat, ni el sexe, res de res. Ets algú que de cop hi volta sa vist involucrada en aquesta circumstància. Ets a l’hospital, segurament no estàs envoltada dels teus, perquè no poden anar a visitar-te, però segur que no et sens sol o sola, estàs envoltat de gent que es preocupa per tu, gent anònima, gent que no coneixes però que lluiten cada dia per tu, perquè et trobis millor i puguis sortir d’aquest mal son.

Gent meravellosa, com tu, per això et demano que lluitis, que no decaiguis, pensa en el que després et trobaràs perquè et doni forces.

Lluita, enforteix-te estic al teu costat.


PAQUITA                                                                                                                                                                      


Queridos sanitarios:

Hola me llamo Paquita.
Les escribo esta carta para agradeceros todo lo que estáis haciendo en la labor del cuidado de los enfermos del coronavirus, además de los enfermos de siempre.
A pesar de que son momentos difíciles nunca perdéis la alegría y la motivación a pesar de que por dentro estéis sufriendo.
Os quiero mandar todo mi apoyo y ánimo y quiero compartir con todos vosotros unas palabras que hace mucho tiempo las dijo un hombre muy sabio, dijo,” hay más felicidad en dar que en recibir”.

Seguramente os veis reflejados en estas palabras porque es lo que demostráis dándoos por todos nosotros.

Esperamos que pronto todo vuelva a la normalidad.

Gracias por vuestro trabajo.

Saludos  Paquita.


Queridos pacientes

Queridos pacientes les escribo esta palabras para enviarles toda mi fuerzas y ánimo en estos momentos duros.

Debe ser  muy difícil estar confinado sin un ser querido que le de el apoyo que tanto necesita.

Aunque no podemos estar con vosotros físicamente si lo estamos de corazón .

Me gustaría compartir con usted unas palabras que a mi me han consolado en momentos difíciles, en el libro de Apocalipsis dice que pronto el sufrimiento el dolor y la muerte serán cosas del pasado, porque Dios mismo se propone quitar de la tierra tanto sufrimiento porque el lo ha prometido y sin falta se realizará.

Me despido con un fuerte abrazo y mis mejores deseos de que tenga una pronta recuperación.     
Paquita


A los profesionales de la limpieza

Hola buenos días, me llamo Paquita

Debido a esta pandemia los trabajadores de la limpieza también se están dando por entero a la labor de ayudar más que nunca y también se juegan la vida,

Quiero darle mi apoyo y ánimo en estos momentos  y las gracias por estar al pie  de esta pandemia, sin ellos no podríamos  sentirnos seguros  y tanto más los que necesitan de ellos en los hospitales y otros centros de salud que requieren de sus servicios trabajando y desinfectando todo.

Os damos muchísimas gracias Y esperamos que pronto acabe todo esto.

Recibir un fuerte abrazo.

Paquita

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Guia turística de Girona per a infants feta per infants